maanantai 17. lokakuuta 2016

Pääsin kirjoittelemaan*

Moikka! Eipä Fannia ole täällä blogin puolella näkynytkään joten päätinpä itse sitten kirjoitella tänne. Fanni varmaan haluaisi että kirjoittaisin tänne musta ja mun kauneudesta mutta ajattelin vaihteeksi kirjoittaa hänestä! Fanni on siis mun hoitaja. Ollut aika kauankin.

Se pesee aina mun ruoka -ja juomakupin mutta ei koskaan jätä sinne edes pientä namipalaa. Välillä yrittää tuoda mun huoneeseen jonkun mustan vempeleen jota kutsuu kameraksi. Toki yritän aina kuolata sen jos se vaikka maistuisikin omenalle. Ainiin sit se tuo mulle joka viikko semmosen pinkin päähineen ja sit sen kaverit vaan nauraa ja kutsuu mua pinkiksi vaahtokarkiksikin.

Hyi että mä vihaan loimia ja satulaa! Loimi on vaan niin inhottava pukea ja satula vaan kiristää. Yritän näykkiä silloin koska uskoisin että välttyisin näin näiltä ikäviltä asioilta. Mutta eihän tuo luovuta sitten millään! Kerran pääsin näykkäsemään Fannin paljasta selkää mutta vain koska luulin että se pelästyisi kuoliaaksi ja lopettaisi vyön kiristämisen.

Mä nautin keväisistä syöttelyistä kun mua totutellaan ruohoon (vaikka eihän mua mihinkään täydy totuttaa ainahan mä sitä paljon syön!) Jos mä tajuan minne me ollaan menossa mä lähden kiihdyttämään ja kaikki kutsuu sitä "punkemiseksi". Enhän mä mitään punge vähän vaan hölkkään ja te hoitajat ette vaan pysy perässä! Ja niin multa leikattiin karvat melkein koko kropasta ja nyt kyllä vähän viluttaa! Nyt kaikki hoitajat/ratsastajat hettävät mun päälle loimen jatkuvasti ja siitä en kyllä pidä sitten ollenkaan. Toivon kumminkin että kaikki muistavat pukea minut loimeen tunnin jälkeen koska paleltuminen ei ole kovin mukavaa! No lisään nyt tänne teidän iloksenne pari kuvaa. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. ❤:lla Mari

1 kommentti: